מהעיתונות

פרסומים על אתר גברת מהעיתונות

ניצנים? אסרונומי? חליק

מאת תמי ריקליס
(מתוך "מוסף הארץ", 18.07.2008ׁלכתבה המקורית)

אתר היכרויות לסבי חדש פותח את שעריו לכל הנשים כולן, בלי להיות אובססיווי באשר לגודל הציצי.
בחודשים האחרונים מצליח אתר ההיכרויות הלסבי החדש geveret.co.il לעורר את עולם הדייטים הווירטואלי ולתת פייט הגון למתחרים הוותיקים shedate ו-she- tut. מלבד השם החביב וממשק ידידותי בהרבה, היתרון העיקרי של "גברת" הוא הטרמינולוגיה.
ב"שי-דייט" כבד-הראש עלייך לדרג את המראה שלך בין 0-5, לציין פרטים כמו מזל, דת ומצב כלכלי ולבחור גודל חזה (נערי עד דאבל-די). ב"שי-טוט", הצ'יזי והתכליתי בין השלושה, נע גודל החזה בין "ניצנים" ל"אסטרונומי", ועלייך גם להצהיר אם יש לך מצלמת רשת ולנקוב בצבע עורך. ב"גברת" בחרו לפסוח על ההגדרות האלו ולהיצמד להגדרות הקליניות ביותר: גובה, צבע עיניים, מבנה גוף. זה הכל.
על פניו היה אפשר לחשוב שהצמצום הזה מעיד על התחסדות (למי אכפת מהגדרות?), או מהווה אישוש מדאיג למיתוס שלסביות רק מתכרבלות. אבל סקירה השוואתית של כרטיסי החברות באתרים השונים מעידה שדווקא מנויות "גברת" שלא נאלצו לכמת את עצמן ואת גופן בפרמטרים שונים הן אלו שמנסחות באופן המדויק והישיר ביותר מיהן ומהו מושא החיפוש שלהן בתיבת ה"קצת עלי".
אבולוציה נוספת שחולל "גברת" היא הרחבת קהל היעד ל"כל אישה שנכנסת לאתר באשר היא, לסבית, דו-מינית, טרנסקסואלית, סטרייטית", לעומת שני האתרים האחרים הפונים ל"דו מיניות ולסביות" בלבד. מבחינת "סוג הקשר המבוקש" מבדילים ב"גברת" בין סטוץ לבין קשר לא מחייב לבין מערכת יחסים, שעה שב"שי-דייט" הדבר היחיד המפריד בין סטוץ למערכת יחסים הוא "רומן דיסקרטי". מבין שלושתם מגדיל "שי-טוט" הפרטני לעשות ומאפשר מלבד האופציות הרגילות לסמן גם "קשר טלפוני", "רק מגששת", או "איך שיזרום". הפרטנות מככבת גם ברשימת הדברים שעושים לך את זה, שם תוכלי לבחור בין השאר ב"מבטא זר", "כפות רגליים" ו"בתולה".
שני דברים משותפים לשלושת האתרים. יותר מסקס חד-פעמי הרבה מהמנויות ירצו "זוגיות מופלאה/לראות אותך מחייכת בבוקר/לאהוב אותך לנצח", ובלי יוצא מן הכלל כולן יעדיפו אותך "נשית וזורמת". 


                 אתר "גברת"- מדויק וישיר


עלו ברשת
פייבוריט
מאת אילן יצחייק
(10.8.2008 מתוך אתר Ynet לכתבה המקורית)

גברת – אתר היכרויות איכותי ואסתטי לנשים בלבד, המתפקד גם כמעין פורטל קהילתי קטן: מפרסם מידע על מקומות בילוי, אירועים, הופעות וסרטים, מאפשר לחברות באתר לפרסם בלוגים אישיים או להשתמש במסנג'ר פנימי ומבדל עצמו מאתרי היכרויות אחרים בכך שאינו כופה שאלונים פרובוקטיביים על חברותיו או מעודד טקסטים חושפניים שאינם חיוניים.